dinsdag 17 augustus 2010

Zomergasten...






Zondag hebben we Zomergasten gedaan in Loods 2. Helaas waren er al weer veel mensen naar huis maar we hebben ondanks dat een mooie avond gehad. Een kleine groep belangstellende hebben het interview van Arend de Geus met mij met volle aandacht gevolgd. Toen het publiek er zich mee begon te 'bemoeien' werd het echt leuk. Een vrouw die tegenover de 'Zitkar' in een caravan zat vertelde dat er heel erg veel gebruik van gemaakt wordt door zowel kinderen als volwassenen. Een andere vrouw vertelde dat haar man een afspraak had met een vriend (5 jaar niet gezien) om naar het strand te gaan maar ze kwamen niet verder dan de 'Zitkar'.
Hoewel ik 6 weken over het terrein heb gelopen, gefietst, installaties geplaatst en heb rondgereden met de 'Praatjeswagen' hadden sommige bezoekers mij nog niet gezien. Achteraf gezien had ik de weblog moeten uitprinten en op het aanplakbord moeten hangen met een tel.nr. erbij. Maar ja, het is gewoon een hele grote camping waarop je niet voor iedereen zichtbaar kan zijn. Maar concluderend hebben toch heel veel gasten het leuk gevonden dat ik met mijn installaties en praatjes over de camping rondwaande. Ook al hebben ze mij persoonlijk niet aan het werk gezien. Ik ben benieuwd wat een volgende kunstenaar er gaat doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten