dinsdag 10 augustus 2010

Fini...


Nou, het is klaar. Vanavond ga ik nog naar de presentatie van Citycamp in Castricum van Sabrina Lindemann en morgen ga ik weer naar huis. Zondag kom ik dan nog terug voor Zomergast(en).
Ik heb het als een boeiende tijd ervaren. Ik heb er ideeën over gemaakt voor ik hier kwam maar eenmaal hier aangekomen bleken die helemaal niet toepasbaar. Ik heb mij de eerste dagen voorgenomen om hier gewoon proberen te zijn en te reageren op dat wat gebeurt. Langzaam mijzelf laten zien, installaties plaatsen en gesprekken aangaan en dan maar zien. Achteraf gezien vind ik dit goed gelukt. Ik heb het organisch doorlopen en dat is mij door de camping ook mogelijk gemaakt. Ik deed elke dag mijn ding en achteraf is dat een duidelijk proces gebleken. Ik heb het gevoel een deel van de camping geworden te zijn. Met het personeel van de camping is het leuk verlopen, over de hele camping staat werk van me, ik heb overal contact met mensen gemaakt en heb uitgebreide gesprekken gevoerd tijdens mijn ronden met de Praatwagen.

Ook met het beeld wat ik hier achterlaat ben ik zeer content. Leuk ook om te horen dat mensen het miste toen het even weg was om geschilderd te worden. Het is een plek geworden waar je even lekker van het uitzicht kan genieten, kan mijmeren over wat je aan het doen bent of je laten meevoeren naar andere oorden door op de stoelen plaats te nemen en simpelweg voor je uit te staren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten