zaterdag 7 augustus 2010

Spook...





Vrijdag ben ik door de annimatiemeisjes gestrikt om mee te doen aan de spooktocht. Dit werd een hele belevenis. Leuk om ouders als spook te zien en het gezamelijk oplopen naar de plek des 'onheils'. 4 Uur lang hebben we elk op een plek gestaan om kinderen te laten schrikken. Het schreeuwen van de kinderen en met name de meisjes hield niet op. Ik heb er zelf ook een schorre stem aan overgehouden. Om de 10 min. kwartier kwam er weer de volgende groep om te laten schrikken. Bij de eerste keren kreeg ik les van de kleintjes omdat ik niet eng genoeg was:"Oh ik zie het. Jij bent de kunstenaar.". Bij elke groep kreeg ik weer een aanwijzing om mijn tijdelijke job als spook goed te vervullen. Harder schreeuwen, beter verstoppen, harder rennen. Omdat niets leek te werken besloot ik uit elke groep een jongen of meisje te 'ontvoeren'. Dit bleek te werken. Maar het had niet langer moeten want ik was helemaal uitgeput.

Bijgevoegd nog de foto's van de opening van de expositie 'Speeltuin' in Delft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten